Kokulandırma Sonuçları

Kokulandırma sistemleri sonuçları, markanızı hatırlayan ve daha uzun süre oyalanan mutlu müşterilerdir. Akademik ve endüstri araştırması, kokunun dahil edilmesinin, tüketicilerin bir markayı nasıl gördükleri üzerinde derin bir etkisi olduğunu ortaya koymaktadır. Doğru ortam kokusu çözümü mağaza içi deneyimini geliştirebilir, tüketicileri perakende ortamlarında daha fazla zaman harcamalarına ve tüketici harcamalarını artırmalarına yardımcı olacak konforlu ve pozitif bir ortam yaratabilir.

Doğru aromayı dağıtmak marka kimliğinizi güçlendirebilir, müşterileriniz, çalışanlarınız ve misafirleriniz için mükemmel ortamı yaratabilir ve işinizi rakiplerinizden ayırabilir.

Bir danışmanlık firması, ABD merkezli ayakkabı markası New Balance’i Çinli müşterilere duyusal mağaza deneyimi ile tanıttı. Markanın mirasını ve işçiliğini yansıtmak için nostaljik bir ahşap ve deri kokusu kullanıldı. Müşteriler, başka yerlerdeki benzer büyüklükteki mağazalara kıyasla iki kat daha fazla para harcadılar, çünkü atmosfer onları oyalamaya başladı. “Bir müşteri ne kadar uzun süre bir mağazada kalırsa, o kadar fazla harcama yapar” (Eşit Strateji Danışmanlık Firması).